محل تبلیغات شما

یکی از شاخه های بازاریابی، اس ام اس مارکتینگ یا همان بازاریابی پیامکی است. از ابتدای دهه 90 این روش به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی مطرح شد. تاثیرگذاری این روش باعث شده است که امروزه هم یکی از روش های پرکاربرد بازاریابی باشد که در شرکت ها و صنایع مختلف استفاده می شود.

تاثیرات فوق العاده بازاریابی پیامکی بر فروش

هزینه بهره مند شدن از بازاریابی پیامکی در مقایسه با سایر روش های بازاریابی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر می باشد.تنها کافی است که هزینه های بیلبورد های شهری را با هزینه ارسال پیامک مقایسه کنید!!

علاوه بر این دسترسی افراد به پیامک نیاز به اینترنت نداشته و ساده ترین گوشی های تلفن همراه از آن برخوردار هستند. بازاریابان با هوشمندی تمام دریافته اند که کلید موفقیت بازاریابی در دسترسی به گوشی موبایل مشتریان خواهد بود. به این دلیل که کاملا سیار بوده و همواره در جیب‌های مشتریانتان هست، هیچ گاه بیشتر از چند ثانیه تا رساندن یک پیغام تبلیغاتی با انها فاصله ندارند.

سریع است : پیام های کوتاه فقط در عرض چند ثانیه ارسال می شوند - و به طور متوسط طی 90 ثانیه خوانده می شوند. محتوای این پیام های متنی غالباً حساس به زمان است ، بنابراین منطقی است که آنها را با استفاده از چنین کانال سریع ارسال کنید.


راحتی و در دسترس بودن. بزرگسالان دستگاه تلفن همراه خود را همیشه در دسترس قرار می دهند. پیام کوتاه با برقراری ارتباط اسن به صورت دوستانه و راحت با مشتری برخورد می کند.


کارآمد بودن: فیلترهای اسپم تقریباً ایمیل را به عنوان یک کانال ارتباطی تجاری مؤثر نابود کرده اند. از این فیلترهای مزاحم خودداری کنید و مستقیماً از طریق پیام کوتاه به مصرف کنندگان برسید. با نرخ دیدن 98٪، مشخص است که پیامک بهترین استراتژی برای بازاریابی سریع است.

پنل اس ام اس ابزار بازاریابی پیامکی


به کار گیری اس ام اس به عنوان راهبرد اصلی بازاریابی شما ممکن نخواهد بود مگر با ابزاری که به شما اجازه دهد دسترسی و کنترل همه جانبه بر روی تبلیغات، پیامک ها و بررسی آنها داشته باشید . پنل اس ام اس دقیقا همین کار را انجام می دهد .


یک پنل اس ام اس که سامانه پیامکی نیز نامیده می شود نرم افزاری تحت وب است که به سرویسهای مخابراتی متصل شده و امکان ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت را برای شما فراهم می آورد.


پنل اس ام اس به سخت افزار جانبی مانند GSM Modem و یا سیم کارت نیازی نداشته و شما فقط با اتصال به اینترنت و داشتن نام کاربری ورمزعبور اختصاصی خودتان، میتوانید ارسال و دریافت پیامک های خود را مدیریت کنید.

بهبود بازاریابی پیامکی با رعایت نکات مهم

پنل اس ام اس تبلیغاتی با اختلاف بسیار، قدرتمندترین ابزاری است که بازاریابان اکنون در اختیار دارند، اما بدون روش‌های مناسب، استفاده از آن برایتان موفقیت آمیز نخواهد بود. شرکت‌هایی که ناگهان شروع به استفاده از سامانه پیامکی می‌کنند، احتمال دارد به جای جذب مشتریان جدید حتی آنها را برای همیشه از دست بدهید.


نکاتی که موفقیت بازاریابی پیامکی شما را تضمین می کند


  • شناسایی درست مخاطبان شما. جامعه هدف خود را شناسایی کنید تا پیامک های بی ربط به مشتریان خود ارسال نکنید.
  • تنها از ساعات معمول اداری برای ارسال پیام کوتاه خود استفاده کنید.
  • تا حد امکان سعی کنید متن پیام کوتاه شما مختصر ولی در عین حال ارزشمند باشد.
  • نباید در ارسال پیام کوتاه به مشتریان خود زیاده روی کنید به این معنی که در طول یک ماه تنها 1-4 پیام کوتاه ارسال کنید.

منبع: www.gsm.ir

مراحل دریافت ویزای شینگن

نحوه تولید انواع فنر

پنل اس ام اس استراتژی مدرن بازاریابی

اس ,بازاریابی ,های ,پیام ,ام ,پیامک ,اس ام ,ام اس ,پیام کوتاه ,است که ,بازاریابی پیامکی

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تنهایی باورهای غلط در مورد کرونا چطور با تئوری توطئه کیو‌اِنان در هم آمیخته‌‌اند موسیقی برای دوستداران موسیقی نسیم پاییزی معماری مدرن ربات محافظ گروه تلگرام، ربات ناظم، ربات ضد تبلیغ، ربات پاکسازی، ربات ضد لینک موج دریا eslthesis-ghm نگین کویر ستاره باران